Поиск по этому блогу

среда, 11 апреля 2012 г.

Ceļojums. Ekskursija. Pārgājiens.
Pavasarī un rudenī es kopā ar klasi ceļoju pa Latviju vai eju ekskursijā.
Šogad mēs bijām Siguldā. Mēs braucām ar gaisa tramvaju, staigājām pa taciņām, es fotografēju draugus Gūtmaņa alā. Siguldā es nopirku suvenīru no dzintara.
Pagājušajā pavasarī mēs bijām Līgatnes dabas parkā. Līgatnes dabas takās mēs redzējām vilkus, lāčus, sumbrus, mežacūkas. Līgatnē katram zvēriņam ir plaša meža teritorija.
Visvairāk man patika ekskursija pa Vecrīgu. Tajā ir šauras ielas, daudz vecu baznīcu ar torņiem, uz torņiem ir skaisti vējrāži. Vējrādis rāda vēja virzienu.
Kopā ar ģimeni man patīk atpūsties dabā. Tētis uzceļ telti, sanes malku un iekurina ugunskuru. Mamma uzvāra tēju katlā. Es palīdzu, pēc ēšanas savācu atkritumus maisā. Mežā man patīk sēņot un vērot kukaiņus un putnus. Tētim patīk klusumā makšķerēt pie upes. Pārgājienā nepieciešami sērkociņi, cirvis malkai, telts, guļammaiss, katls, ēdamais un dzeramais.

Комментариев нет:

Отправить комментарий